• اولین تریلر گیم پلی Angry Birds Go منتشر شد!

    Angry-birds-go

    Angry-birds-go

    خب شما هم ممکن است از سبک تکراری angry birds بسیار خسته شده باشید. چندی پیش نیز شرکت Rovio اعلام کرد که angry birds جدیدی در راه است که به گفته آن در سبک racing می باشد. این بازی نیز به مانند بازی های Sonic racing , mario kart racing و crash racing خواهد بود و در ادامه میتوانید تریلر گیم پلی این بازی را ببینید
    همانطور که شما در ویدیو خواهید دید شما در این بازی باید یکی از پرنده ها یا خوک ها را انتخاب کرده و به مسابقه با بقیه بپردازید.تنها مشکلی که برای این بازی وجود دارد این است که هنوز منابع خبری و شرکت Rovio حرفی را در باره بخش مولتی پلیر این بازی به میان نیاورده اند و برخی از افراد بازی های این سبکی را با این بخش دوست دارند .این بازی در تاریخ ۱۱ دسامبر برای سیستم عامل های Android , IOS , windowsphone , blackberry منتشر می شود.

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. طراحی هنریش نسبتا خوبه.برای هر شخصیت هم یه المان و ویژگی خاص فکر کنم در نظر گرفتن.در کل نسبت به سری کلاسیکش تنوع بیشتری داره چون می تونه روی جاده ها و ویژگی ها و حتی (lvl up) مانور بده.ممنون آرمان جان :دی

    (۰)(۰)
  2. Pingback: اولین تریلر گیم پلی Angry Birds Go منتشر شد! | نانو چیپ