• احتمال معرفی S5 سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۴

    Samsung-Galaxy-S51

    Samsung-Galaxy-S51

     

    به نظر می آید که جنگ ۵ ها در طول سه ماه آینده به شکل جالبی در خواهد آمد. پس از عرضه ۵S و ۵C توسط اپل، شایعات معرفی نکسوس ۵ در همین ماه و Galaxy S5 سامسونگ در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ به گوش می رسد!

    گفته می شود که معرفی پرچم دار جدید سامسونگ زودتر ازسالهای گذشته و احتمالاً در CES 2014 اتفاق خواهد افتاد. البته با توجه به سابقه سامسونگ در برگزاری برنامه های جداگانه برای معرفی محصولات برتر خود ممکن است چنین رویدادی را برای معرفی نسل جدید خانواده S نیز شاهد باشیم. گویا پردازنده S5 هشت هسته ای و ۶۴ بیت خواهد بود و ممکن است طراحی جدید بدنه و کنار گذاشته شدن رسوم قدیمی سامسونگ هم بخشی از برنامه های کره ای ها برای این دیوایس باشد. شایعه دیگری که در مورد این موبایل به گوش می رسد احتمال کار کردن هم زمان با دو سیستم عامل Android و Tizen  است تا سیستم عامل نوپای سامسونگ هم در اختیار کاربران پرچم دار این برند قرار گیرد. البته هنوز تا اعلام مشخصات نهایی این محصول چند هفته ای زمان خواهیم داشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.