• تصاویر جدید تری از Xperia Honami که نشان دهنده ی فلش xenon در آن هستند

    gsmarena_002

    gsmarena_002
    چندی پیش تصاویری از این اسمارتفون سونی به بیرون درز کرد که ما را متعجب نمود.اکنون تصاویر بیشتر از شکل ظاهری پشت آن به بیرون درز کرده که در این تصاویر اطلاعات بیشتر از طراحی آن می توان به دست آورد،هر چند هیچ کدامشان به صورت رسمی به ثبت نرسیده.

    طراحی پشت آن در نوع خود جالب است.استفاده از پلاستیک مات در این تصاویر مشخص شده که فرم جدیدی از طراحی های سونی به حساب می آید.هر چند به احتمال زیاد تصاویر نهایی متفاوت خواهد بود.اما مهم ترین نکته از این عکس به دوربین آن مربوط می شود که با توجه به شایعات گفته شده بود از سنسوری ۱/۱٫۶ اینچی و با رزولوشن ۲۰mp در آن استفاده خواهد شد.همان طور که مشاهده می کنید،در زیر دوربین یک single-LED flash و در سمت راست آن یک فلش زنون(xenon)مشاهده می شود.علاوه بر دوربین افزایش یافته،از مشخصات آن می توان به Android 4.2،صفحه نمایش ۱۰۸۰p پنج اینچی و چیپ ست Snapdragon 800 اشاره کرد.

      
      

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.