• عکس های واضح از فبلت HTC

    HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-13

    HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-13

     

    لودهندگان به قدری قدرتمند شده اند که دیگر چیزی برای رونمایی در مراسم HTC باقی نمانده. هم اکنون میتوانید چند عکس کاملا واضح از تمامی زوایای One Max مشاهده کنید.

    نکات قابل توجه در این عکس ها سنسور اثر انگشت (دقیقا همانطور که انتظار می رفت)، چند سوراخ در پشت دستگاه (که پیش بینی می شودمحل اتصال به داک باشد) و یک دکمه در پایین سمت راست دستگاه که کارایی آن برای ما مشخص نیست، و البته نبودن آرم بیتس در پشت دستگاه(بر خلاف خبر های پیشین و انتظار ما).

    HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-6 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-7 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-8 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-9 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-10 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-11 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-12 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-1 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-2 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-3 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-4 HTC-One-Max-Screen-Protector-Image-5

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.