• برندگان Mobile Choice 2013 مشخص شد| One پادشاهی می کند!

    MCA-site-banner

    MCA-site-bannerMobile Choice یک مجله انگلیسی است که چند روز قبل نام برترین گجت های ۲۰۱۳ را اعلام کرد. این مجله انگلیسی از معتربرترین مجلات موبایل به شمار می آید.

    از بین ۲۱۰۰۰ تولید کننده، برای سومین سال پیاپی سامسونگ لقب بهترین تولید کننده سال را از آن خود کرد. بهترین تلفن همراه سال هم به HTC One داده شد. این پرچمدار تایوانی جایزه بهترین دوربین در زمینه فیلم برداری و بهترین طراحی را هم دریافت کرد. نوکیا لومیا ۶۲۰ ارزشمند ترین و سامسونگ گلکسی اس ۴ هم خلاقانه ترین تلفن های همراه لقب گرفته اند. هرچند گلکسی نوت ۲ در سال گذشته معرفی شده بود ولی نام این فبلت به عنوان بهترین تلفن مولتی مدیایی دراین لیست به چشم می خورد.
    برندگان دیگر هم به این ترتیب انتخاب شده اند: سونی اکسپریا زد برای بهترین دوربین، سونی تبلت زد بعنوان بهترین تبلت و ایسوس فون پد به عنوان ارزشمند ترین تبلت.
    حتما شما هم مثل ما از نبودن برخی نام ها در این لیست متعجب شده اید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.