• Xperia Z1 F را در ژاپن معرفی شد

    wpid-20131009_232639

    wpid-20131009_232639

     

    ی سونی محصول جدید خود با نام Xperia Z1 F را برای مشترکین اپراتور NTT Docomo در ژاپن معرفی کرد. این موبایل مدل کوچکتری از Xperia Z1 است که بسیاری از خواص این پرچم دار قدر ژاپنی ها را به همراه خواهد داشت.

    مهم ترین تفاوت در این میان اندازه و رزولوشن صفحه خواهد بود. صفحه ال سی دی Xperia Z1 فول اچ دی ۵ اینچ است در حالی که صفحه ال سی دی Xperia Z1 F فقط ۴٫۳ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۲۸۰ * ۷۲۰ خواهد بود. پایین تر بودن رزولوشن و کوچک تر بودن صفحه نمایش باعث ظریف تر و سبک تر شدن این محصول شده اند که در سایز خود مشخصاتی خاص و بی نظیر دارد. پردازنده ۴ هسته ای و ۲٫۲ گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon 800، گرافیک Adreno 330 GPU، دو گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت MicroSD، دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسل با سنسور EXMOR در پشت، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت و بدنه شیشه ای آلومینیومی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار از جمله این مشخصات هستند. ژاپنی هنوز خبری در مورد زمان و نحوه عرضه این محصول در دیگر مناطق جهان منتشر نکرده اند اما امیدواریم که به زودی شاهد این اتفاق باشیم تا اولین دیوایس با چنین مشخصاتی در این سایز در دسترس کاربران علاقه مند به موبایل های کوچک تر از ۵ اینچ قرار گیرد.

    12 sony-xperia-z1-f-1-540x318 sony-xperia-z1-f-2

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.