• آیفون ۶ بزرگتر خواهد شد؟

    iphone

    Peter Misek به تازگی خبر از آمادگی اپل برای عرضه آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی داده است…

    هفته ی گذشته یکی از تحلیلگران موسسه ی مالی jefferies & co با سران تامین کننده اپل در آسیا ملاقات کرد و حال وی اعلام کرده که  دیگر همچون گذشته بر اپل فشار وارد نمی کند و پیشنهاد های مناسبی به اپل داده است.

    وی همچنین پیش بینی کرده است که اپل بالاخره آیفون۶را با صفحه نمایش بزرگتری ارائه خواهد کرد که گزیده گفته های وی را می توانید در ادامه بینید:

    گرچه همچنان احتما کاهش سهام اپل وجود دارد اما ما معتقدیم که تغییر برخی از سیاست های فعلی اپل سود خوبی را برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد.طبق محاسبه ما اسمارتفون های بزرگتر از ۴اینچ در بازار سهمی ۵۰درصدی دارند و عرضه یک آیفون بزرگتر مطمئنا می تواند میزان سودآوری اپل را افزایش بخشد.ما پیش بینی می کنیم که درامد اپل در ۲۰۱۳رشد ۱۵ درصدی خواهد داشت.

    iphone 5s

    آقای میسک پیش از این ها نیز پیش بینی هایی در مورد محصولات منتشر شده ی اپل داشته است که تقریبا در بیشتر موارد درست از آب درامده اند.

    بی جی ام

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.