• galaxy s5 ضدآب خواهد بود؟

    galaxy s4 active

    بعد از معرفی گلکسی اس۴ اکتیو(ضدآب) و شایعات چند وقت اخیر درباره ی گلکسی نوت ۳ اکتیو حال شایعاتی مبنی بر ضد آب بودن نسخه اصلی گلکسی اس۵ به گوش میرسد.توضیحات تکمیلی را در ادامه مطلب ببینید.

    علت این امر استقبال بالای مردم از گلکسی اس۴ اکتیو عنوان شده است.که این امر موجب شده است تا کره ای های خوش فکر به فکر عرضه ی گلکسی اس ۵ با بدنه ی مقاوم در برابر آب بیافتند.ظاهرا سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود را از همه لحاظ مقاوم کند،بعد از شنیدن شایعاتی راجع به بدنه ی فلزی و شیشه نشکن اینبار خاصیت ضد آب بودن برای پرچمدار بعدی سامسونگ در نظر گرفته شده است.

    حال باید دید پاسخ سامسنگ چیست؟آیا نیاز ها و مشکلات پرچمدار های فعلی خود را در پرچمدار بعدی اش حل می کند؟با توجه به این شایعات اگر سامسنگ هر یک از موارد بالا را در پرچمدار بعدی خود قرار ندهد با توجه به پخش شدن این شایعات و بالا رفتن انتظارات کاربران مطمئنا بسیاری را نا امید خواهد کرد.

    Androidauthority

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.