• بازی Clash of Clans بالاخره به اندروید امد!

    Clashofclans

    Clashofclans

    پس از انتظاری بسیار طولانی, بازی زیبای Clash of Clans ساخته ی شرکت SuperCell بالاخره در Playstore گوگل منتشر شد. این بازی در حال حاضر میلیون ها بار در Appstore دانلود شده است و هم اکنون نیز برای اندروید منتشر شده است و کابران اندرویدی میتوانند از این بازی لذت ببرند.

    البته این بازی از هفته ی قبل در playstore منتشر شده بود منتها فقط کابران کانادایی و فنلاندی قادر به اجرای ان به صورت رسمی بودند اما هم اکنون برای کل جهان در دسترس است.اگر شما این بازی را نکردید و یا حتی نام ان را هم نشنیده اید باید بگویم که این بازی در سبک استراتژیک می باشد که شما باید در ان یک روستا در هر مکان که بخواهید بسازید و قطار هایتان اماده کنید و با دیگر بازیکنان به صورت انلاین به مبازره بپردازید.همچنین شایان ذکر است که این بازی یک عنوان free to play می باشد.همچنین شما می توانید در این بازی داده های خود را منتقل کنید و از آنجایی که قبلا خارج شده بودید, بازی را ادامه دهید.

    همچنین شما می توانید این بازی را از اینجا برای دستگاه اندرویدی دانلود کنید!

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.