• مشخصات Honami Mini

    Xperia-z1-f

    Xperia-z1-f

     

    با انتشار مدارکی که متعلق به NTT DoCoMo اپراتور ژاپنی هستند مشخصات دو موبایل SO-01F و SO-02F که به نظر می آید همان Xperia Z1 و Xperia Z1 Mini باشند در کنار هم قرار گرفت.

    بر اساس این مدارک Z1 Mini یا Honami Mini مانند برادر بزرگتر خود از پردازنده ۲٫۲ گیگا هرتز Snapdragon 800 و دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسل بهره خواهد برد و مهم ترین تفاوت این دو محصول در صفحه نمایش خواهد بود که مدل بزرگ تر دارای صفحه ۵ اینچ فول اچ دی بوده و مدل کوچک تر دارای صفحه ۴٫۳ اینچ ۷۲۰p. باتری Z1 Mini هم از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Z1 کوچک تر بوده و ۲۳۰۰mAh خواهد بود. این موبایل با ابعاد ۱۲۷ * ۶۴٫۹ * ۹٫۴ به بازار خواهد آمد. هنوز تاریخ معرفی این محصول مشخص نشده است اما با توجه به انتشار مدارک فوق الذکر به نظر می آید که علاقه مندان مدت زیادی در انتظار این محصول نمانند. ژاپنی ها امیدوارند که پیش بینی فروش ۴۲ میلیون دستگاه موبایل توسط سونی تا پایان سال ۲۰۱۳ را با ۵۵ درصد افزایش به رقم ۶۵ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۴ برسانند. با توجه به حضور قدرت مند این کمپانی در بخش های مختلف محصولات این هدف چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

     

    (0)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.