• اطلاعاتی از گوشی رده میانی Huawei ،یعنی Honor 3 به بیرون درز کرد

    Huaweis-Honor-3-has-a-4.7-inch-720p-HD-display

    Huaweis-Honor-3-has-a-4.7-inch-720p-HD-display
    نسل سوم گوشی های سری Honor.به طور کلی این سری از اسمارتفون های این شرکت کره از سری Honor آن ارزان تر می باشند و همان طور که انتظار میرود،قیمت کمتری نیز دارند.در حال حاضر اطلاعاتی از Honor 3 به بیرون درز کرده که در ادامه می توانید از آن مطلع شوید.

    Honor 3 دارای طراحی به خصوصی که جای تعریف و تمجید داشته باشد را ندارد،اما مشخصات آن،کمی بهتر از شکل ظاهری آن است.صفحه نمایشی با پنل ۴٫۷ اینچی و کیفیت تصویر ۷۲۰p،پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۵GHz،(بر اساس شایعات)چیپست K3V2 یا K3V2E شرکت Hisilicon،۲GB رم از مشخصات کلی آن هستند.تقریبا همان چیزی که از یک اسمارتفون mid-range انتظار دارید.همچنین یک دوربین ۱۳MP در پشت این گوشی قرار دارد و در جلوی آن نیز یک ۳MP front-facing camera.هشت گیگابایت حافظه درونی،سیست عامل Android 4.2.2 Jelly Bean و محیط کاربری Emotion UI 1.6 نیز از سایر مشخصات آن هستند.

    The-13MP-shooter-on-the-back-of-the-Honor-3

    These-specs-beg-the-question-is-this-the-new-mid-range

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.