• معرفی نخستین گوشی ها با صفحه نمایش قوس دار در آینده بسیار نزدیک توسط LG و سامسونگ

    curved-oled

    curved-oled

    مدتیست که صحبت از صفحات نشکن، قوس دار، انعطاف پذیر و نام هایی از این قبیل به گوش می رسد. اما این بار به نظر می آید که این شایعات در حال به واقعیت پیوستن هستند و به گزارش نشریات کره ای حتی ممکن است در یک دو ماه آینده شاهد عرضه موبایل هایی با چنین صفحاتی از دو ابرقدرت کره ای یعنی سامسونگ و ال جی باشیم.

    البته گفتنی است که صفحات قوس دار یا انعطاف پذیر الزاماً به معنی انعطاف پذیر بودن موبایل نیست، زیرا هنوز بخش های دیجیتال و بورد های الکترونیکی موبایل این امکان را ندارند. حسن این صفحات مقاومت بیشتر از صفحات فعلی در برابر ضربه و البته احتیاج به حاشیه صفحه کمتر خواهد بود که منجر به ساخت موبایل هایی با بدنه ظریف تر و سطح پوشش صفحه بالاتر خواهد شد. گفته می شود که مدل ضد آب نوت ۳ با نام اکتیو و سری جدید LG Z اولین موبایل هایی خواهند بود که مجهز به این تکنولوژی خواهند شد. البته پیش از معرفی هر یک از این ها نمی توان از صحت خبر فوق مطمئن شد.

    (۱)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.