• تصویری از Sony Xperia Honami لیک شد

    gsmarena_001

    gsmarena_001
    Xperia Z Ultra را به خاطر دارید؟فبلت سونی که در همایش ویژه این شرکت در چند روز گذشته رونمایی شد.در حال حاضر تصویری از Xperia i1 Homani لیک شده که به نظر می رسد طراحی OmniBalance آن با سایر خانواده Z فرق دارد.

    این تصویر هونامی را در کنار زد الترا و Xperia ZQ نشان می دهد(نسخه برزیلی ZL )گفته می شود که سونی قصد دارد دوربینی با ۱/۱٫۶″ sensor روی هونامی سوار کند که ۲۰MP رزولوشن عکس برداری آن خواهد بود.اما این طور که از عکس ها پیداست،این گوشی به قدری کوچک است که نمی توان میزبان اینچنین سنسور بزرگی باشد،اما با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد.تیم Techtudo،کسی که این تصاویر را لیک کرده ، ۲۰MP resolution بودن دوربین اسنگوشی را تایید کرده،ولی نتوانسته عکسی گرفته با دوربین را انتشار دهد.
    با توجه به تصاویر،هونامی بزرگتر از ZQ به نظر می رسد،پس انتظار می رود که سایزی مشابه Xperia Z داشته باشد.با توجه به شایعات ذاشتن صفحه نمایش ۵اینچی، Android 4.2،Snapdragon 800 chipset از مشخصات این گوشی به ثبت رسیده.با توجه به اخبار ها و شایعات مرتبط به هونامی،تأیید کردن این عکس دشوار به نظر می رسد،زیرا داشتن سنسور بزرگ ۲۰MP همراه با single-LED flash آن هم با این سایز کمی عجیب به نظر می رسد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.