• ماشه را بکش! | تاریخ عرضه Dead Trigger 2 مشخص شد!

    DEAD-TRIGGER-2-Gameplay-Preview-2-700x393

    DEAD-TRIGGER-2-Gameplay-Preview-2-700x393

    در حالی که سایه شاهکار تازه Epic Games یعنی Infinity Blade 3 بر سر بازی های موبایل قرار گرفته سرانجام تاریخ عرضه بازی Dead Trigger 2 نیز مشخص شده. به گفته Madfinger سازنده چک این بازی ۲۳اکتبر تاریخ عرضه این بازی می باشد البته اطلاع دقیقی از پلتفرم نخست این بازی نیست. قرار است این باز برای اندروید ، iOS ، ویندوز و مک والبته فی۳بوک منتشر شود!

    مشخصا این بازی افکت های خاص تگرا را خواهد داشت و نهایت قدرت چیپست تگرا۴ را به نمایش خواهد گذاشت. این بازی در تمامی پلتفرم ها مجانی خواهد بود. به علاوه گفته میشود این بازی از بخش چندنفره ی قدرتمندی نیز بهره مند می باشد نسخه قبلی این بازی بیش از ۲۲ میلیون بار دانلود شده است. که در نوع خود جالب توجه است

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام ..این مجانی گفتنشون کشکه ..
    قرار بود فیفا هم رایگان باشه .. دیروز با کلی شوق دانلودش کردیم .. دیدیبم که فقط میشه پنالتی زد ..و بقیشون پولیند ..صدای گزارش گر رو هم باید جداگونه دانلود کرد .. نمی اومد بهتر از این اومدنش بود ..فیفا ۲۰۱۲ از این حرفا نداشت ..

    (۰)(۰)