• بر اساس شایعات الجی دارد روی فبلتی نظیر Xperia Z Ultra کار می کند

    LG-rumored-to-be-working-on-new-phablet-similar-to-Sony-Xperia-Z-Ultra

    LG-rumored-to-be-working-on-new-phablet-similar-to-Sony-Xperia-Z-Ultra
    بر اساس آخرین شایعات،کمپانی کره ای الجی (Korean OEM LG) در حال ساخت فبلتی است که هدفش رقابت با ZU سونی باشد . در حال حاظر بزرگترین صفحه نمایش میان فبلت ها و اسمارتفون ها به ZU تعلق دارد و با سایز ۶٫۴ اینچ . گفته می شود فبلت الجی قرار است با صفحه نمایش ZU که دارای رزولوشن ۱۰۸۰p در و سایز ۶٫۴ اینچ می باشد مقابله کند.

    اما چگالی پیکسل در فبلت سونی ۳۴۲ppi می باشد که انتظار می رود الجی با ۴۱۸ppi از نظر تعداد پیکسل در هر اینچ برتر داشته باشد . شایعات همچنین ویژگی هایی را نظیر ۳GB رم، دوربین ۸MP ،سیستم عامل Android 4.4 KitKatرا بیان کرده اند . متاسفانه پیرامون زمان عرضه یا معرفی چیزی گفته نشده.این در حالی است که محصولات(رقیبی) مانند نوت۳ معرفی شده اند و زمان عرضه آن ها نیز مشخص شده است . البته شایعه هایی پیرامون فبلت جدید نوکیا ( Nokia Lumia 1520 ) و اچ تی سی وان مکس نیز شنیده شده است .

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.