• نوکیا پیش از فروش به مایکروسافت قصد ورود به اندروید را داشت!

    nokia-lumia-928-aa-phone-speaker

    nokia-lumia-928-aa-phone-speaker

    اگر شما هم از کسانی بودید که خواهان لومیا های اندرویدی  بودند احتمالا این خبر شمارا ناراحت می کند.به گزارش نیویورک تایمز تیمی درون نوکیا ئر حال اجرا و کارکردن با اندروید با لومیا های نوکیابوده است و به نظر میرسد این شرکت فنلاندی قصد داشته به سوی گوگل و اندروید پرواز کند.

    البته این موضوع شاید چندان هم عجیب نباشد لومیا های نوکیا فوق العاده بودند اما بخاطر سهم کم ویندوز از بازار به کنا رانده می شدند. البته نکته دیگر این است که نوکیا تاپایان سال ۲۰۱۴ با مایکروسافت قرارداد داشت و پس از آن می توانست از هر سیستم عاملی که دوست دارد استفاده کند.

    با این اوصاف می توان درباره خرید نوکیا نیز تحلیلی داشت:

    نوکیا در حال کار کردن برروی اندروید و طراحی های اولیه بوده است که مایکروسافت متوجه این موضوع میشود و از بیم از دست دادن بزرگترین (و احتمالا تنها) حامی خود اقدام به خریداری نوکیا می کند در نهایت باید گفت که اندرویدی های نوکیا وجود داشتند اما …

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.