• Intel Baytrail در برابر NVIDIA Tegra 4 ،آنقدر نزدیک که قابل ذکر کردن نیست!

    Screenshot-2013-09-11-at-2.41.09-PM

    intel-logo
    به نظر می رسد که چیپ ست NVIDIA Tegra 4 در بازار چندان عملکرد خوبی نداشته است.با وجود این که این چیپ سریع و قدرتمند است،بسیاری از سازندگان به سوی Qualcomm و یا چیپ ست انحصاری خود کشیده می شوند.در آخرین بنچمارکینگ،تست ها بیانگر عملکرد خوب چیپ های ۲۲nm اینتل هستند و در این میان رقابت با تگرا۴ نیز آغاز می شود.

    در تست های Geekbench،چیپ ست های Intel Baytrail T شانه به شانه ی Tegra 4 در حالت امتیاز گیری تک هسته و multi-core قرار گرفته است.در این تست ،نسخه ی ۴٫۲٫۲ اندروید برای اینتل و ۴٫۲٫۱ برای محصول تگرایی در نظر گرفته شده است.میزان حافظه نیز تقریبا برابر در نظر گرفته شده است.Baytrail T تا فرکانس قابل توجه ۲٫۳۹GHz کلاک شده است و تگرا ۴ نیز تا فرکانس ۱٫۹GHz.همان طور که می بینید،در حات single-core عملکرد اینتل بهتر بوده در حالی که در حالت تست چند هسته تگرا۴ پرفرمنس بیشتری را ارائه می دهد.Shield و Tegra Tab وظیفه دارند تا قدرت نمایی تگرا ۴ را به کمال برسانند،اما سایر تولید کنندگان به سوی کدام شرکت چیپ ساز کشیده خواهد شد؟
    Screenshot-2013-09-11-at-2.41.09-PM

    Screenshot-2013-09-11-at-2.41.47-PM

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.