• شایعه: اولین تصاویر از LG Optimus G2 لیک شد

    url8-600x330

    gsmarena_001
    سایت evleaks به تازگی تصاویری از مدل جدید گوشی LG منتشر کرده است که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید مشاهده کنید.این اسمارتفون پرچمدار جدید الجی خواهد بود و مشخصات آن به خودی خود آن را با سایر گوشی های مبنی بر اسنپدراگون ۸۰۰ هم رده خواهد کرد.
    قرار است این گوشی در رویداد هفتم آگوست در نی یورک معرفی شود.

    این اولین باری نیست که از این گوشی عکس لیک می شود،اما از این عکس های لیک شده می توان به وجود دکمه ای زیر دوربین اشاره کرد که در نوع خود چیز عجیبی به حسابب می رود.از مشخصات این گوشی ی توان به Qualcomm Snapdragon 800 SoC که شامل چهار هسته با معماری Krait 400 و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 اشاره کرد.همچنین صفحه نمایشی فول اچدی نیز از سایر مشخصات این اسمارتفون بیان شده است.باید دید الجی برای متمایز کردن گوشی خود چه ویژگی هایی را به آن اضافه می کند،زیرا استفاده از Snapdragon 800 در بسیاری از اسمارتفون های بازار به تأیید رسیده و به تنهایی نمی تواند باعث مشتری پسند شدن اسمارتفون های ارائه شده با آن شود.

       

     

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.