• Touch ID در اختیار توسعه دندگان Third party قرار نمی گیرد.

    Rabbids-Big-Bang-android-game

    gsmarena_001

    یکی از قابلیت های کلیدی iPhone 5S بدون شک سنسور تشخیص اثر انگششت آن می باشدکه در کلید Home این دستگاه با نام Touch ID قرار گرفته است این قابلیت به شما اجازه میدهد که با نهایت امنیت گوشی خود را قفل کنید و کار های دیگر اما فقط کار هایی که اپل به شما بگوید!!!

    به گفته آقای Phil Schiller نایب رئیس ارشد اپل فقط خود اپل و توسعه دهندگان زیر گروه این شرکت می تواند از قابلیت Touch ID در اپلیکیشن هایشان استفاده کنند ونه توسعه دهندگان عمومی یا به اصطلاح Third party

    این اقدام منطقی به نظر می آید اگر رمزامنیتی شما فاش شودشما می توانید آن را تعویض کنید اما اثر انگشت را نه. در هر حال این فناوری روز های نخست خود را در حال سپری کردن است و هنوز راه درازی تا رسیدن به کمال دارد اما در عین حال باید تا معرفی پرچمدار جدید HTC یعنی One Max صبر کرد و دید که شرکت تایوانی چه قابلیت هایی را برای سنسور اثر انگشت خود در نظر گرفته است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.