• Assassin’s Creed Pirates یک عنوان برای iOS و Android

    Assassins-Creed-Pirates-Sunset-screenshot-Ubisoft-Paris

    Assassins-Creed-Pirates-Sunset-screenshot-Ubisoft-Paris
    Assassin’s Creed Pirates، یکی دیگر از سری بازی های فرانچایز AC محسوب می شود که قرار است برای iPhone, iPad و اندروید عرضه شود.این عنوان دقیقا در لوکیشن و زمان وقوع AC IV: Black Flag شکل گرفته شده است.(با وجود این که از نظر خط داستانی چندان هم به هم ربط پیدا نمی کنند).

    این نسخه همچنین توسط Ubisoft Paris ساخته می شود که یک mobile spin-off محسوب می شود.کارکتر اصلی در این بازی Alonzo Batilla می باشد که کاپیتان کشتی می باشد.(همچنین جوان نیز می باشد!)این شخصیت به دنبال خزانه ها و گنجینه های La Buse می گردد.در این میان او با دزدان دریایی نه چندان مشهوری نظیر Edward “Blackbeard” Teach،Black Sam” Bellamy و Benjamin Hornigold نیز برخورد می کند.
    Assassin’s Creed Pirates شامل کشتی نوردی،نبرد های دریای و یک سری مکانیک های پیچیده RPG می باشد.(گفته می شود که این المان های نقش آفرینی به upgrade کشتی ها بر می گردد)همچنین بیان می شود که تقریبا محیط بازی open world می باشد.اگر می خواهید این عنوان را تجربه کنید،باید تا پاییز امسال صبر کنید.( iOS App Store و android Play Store هم زمان)گفته می شود این عنوان چیزی حدود ۶ ماه است که در حال ساخت می باشد.همچنین یک engine توسعه داده شده مخصوص موبایل برای ساخت این عنوان در نظر گرفته شده است.این موتور جلوه های بصری ۳D و تغییرات آب و هوایی را به خوبی نمایان می سازد.قیمت Assassin’s Creed Pirates هنوز بیان نشده است.

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام.نمیدونم چی بگم واقعا مسخرس.اینهمه دلمونو خوش کردیم به بازی محبوب assassin که گفته بودن برا اندروید میسازن اون وقت فقط باید کشتی نوردی کنیم؟!!!!پس اون ماجرا جویی ها و صحنه های اکشن بازی چی میشه؟؟؟ اخ. گیملافت هم دیگه شورشو درآورده.باید دو ملیون بدیم گوشی تا بتونیم بازی رو با کیفیت بازی کنیم.حتی بازی های جدیدش رو گوشیم از بازیهای قدیمیترش بیکیفیت تره!!آخه چرا؟؟فقط دلمو خوش کردم به brothers in arms3 که شاید بتونه مارو راضی کنه.کسی خبری ازش نداره؟خیلی دلم پره.میبینین تو این چند هفته چند تا بازی خوب واسه ios دادن و دارن میدن؟اونوقت ما...

    (۰)(۰)
    • علیرضا رنجبر

      تو این چندوقته بازی خوب برای اندروید هم زیاد اومده و میاد نکته اینجاست که هنوز iOS پلتفرم بهتری محسوب میشه برای شروع یک گیم چون اپل اصولا ساپورت بهتری ارائه داده اما کمکم شاهد این هستیم که سازنده ها به سمت اندروید کشیده شدن در مورد گیملافت باید بگم که یوبی سافت همکاری خودش رو با گیملافت کم کرده و این بازی رو هم خودش منتشر می کنه پس میشه انتظار کیفیت بیشتری داشت بازی دیگری هم معرفی شده که واقعا جالبه و فردا با تریلر ها در سایت قرار می گیره در مورد این باری هم سعی کنیم سطحی نگاه نکنیم مطمئنم نظر شماهم با دیدن تریلر این عنوان تغییر پیدا می کنه و در باره BiA3 پس از تائید ساخته شدن ورسمی شدنش هیچ خبر خیلی مهمی ازش نیوده.

      (۰)(۰)
  2. سیاست یوبی گرچه تو این چند سال با سری ac کاملا معلوم شده و بسیار شبیه به EA هست اما در بخش پلتفرم های همراه تقریبا سیاست هاشون کاملا فرق داره.کلا من با spin-off مخالفم.حتی ویتا که ویتا بود و با اهداف دادن تجربه end لامچ شد،الان می بینیم که بعضی بازی هاش از سوی یوبیسافت برای پلتفرم های دیگه هم ریلیز میشه در حالی که قبلا در انحصار این کنسول دستی بود!کدوم بازی؟
    http://www.vg247.com/2013/09/10/assassins-creed-liberation-hd-confirmed-for-pc-ps3-and-xbox-360/
    یعنی وقتی این خبر منتشر شد من با خودم گفتم اون یه سری فنی که به برتری ویتا می نازیدن در بخش گیم و ساپورت از سوی سونی و فرست & ترد پارتی هاش،الان چی دارن بگن؟وقتی عنوانی مثل Killzone: Mercenary متاش میشه ۷۷٫۰۳% چطوری می تونه یه سیستم سلر باشه؟
    درمورد Android هم کلا یا با عناوین قوی ای مثل rr3 طرفیم که متاسفانه از سیاست های f2p رنج می برن و در بخش دیگری هم بازی هایی مثل A8 با تکیه بر گیمپلی تکراری سری قبل و یه سری تحول کم قراره بشه یه بنچمارک برای گوشی های high end.تنها چیزی که می تونه باعث پیشرفت عناوین همراه شه فقط ریسک کردن ناشر های بزرگ شدن هست و باید هم از فروش عنوانشون مطمئن باشن یا این که عملا به این کار دست نزنن.چون عموما core experience رو کنسول ها موفق ترن و اگر هم بخواهیم اینو بیارم روی موبایل با محدودیت مواجه میشیم (نه سخت افزاری)شرکت های مثل راکستار هم به نظر من پورت هاشون قویه.ولی کلا عناوین open world روی موبایل تا زمانی که یه استاندارد خوب برای کنترل در نظر گرفته نشه یه اشتباه بزگه.توی VC که واقعا هم پورت خوبی بود(حتی رو محصولاتی که بعد از لانچش ،عرضه شدن هم می شد تغییرات گرافیکی رو نسبت به محصولات موقع لانچش درک کرد.)البته نه فقط open world،به نظر من کلا برای شوتر های اول شخص و سوم شخص گذاشتن یه دسته مخصوص(مثلا شایعه شده بود امشب اپل در کنفرانشس از یه دسته مخصوص رونمایی می کنه،حالا شما می تونید محصولاتی نظیر موگا کنترلر و دسته های سامسونگ و از همه مهمتر چیزی که شیلد ارائه داد رو تصور کنید).کاری که شیلد کرد عالیه.اما نه به تنهایی.شیلد از یه اپتیمایزیشن در دیتا ها،کنترل فیزیکی و .. برای تجربه بهتر عناوین موبایل استفاده می کنه به طور یکه کنترل فیزیکیش این اجازه رو میده که هر تجربه ای که روی کنسول دارید بتونید روی یک صفحه پنج اینچی داشته باشید.البته این ایده و کلا شروع کردن به ساختن یک کنسول زمانی موفق میشه که عناوین انحصاری و غیر انحصاری(با اپتیمازیشن ویژه)داشته باشه که پر تعداد باشن و یه این عناوین از چیزی که موبایل ها ارائه میده بیشتر باشه.اینجوری هست؟آیا عناوین انحصاری انویدیا سیستم سلر هست؟ (فرض مثال ما فیفای تجربه می کنیم که تفاوت چندان داشته باشه؟)اینا همه هستن...
    mc5 و bia3 به نظر من خیلی جا دارن برای پیشرفت.mc که کلا با دو سه تا المان و یه خورده تکسچر های با کیفیتر هر سال عرضه میشه و نو آوری خاصی نداره.اگه هم داشته باشه عموما از cod قرض گرفته.در مورد BIA هم چیز خاصی نگفتن .به عنوان یه شوتر سوم شخص on-rail انتظار چندانی ندارم ازش.فقط اینو بگم که گیملافت اگه از عناوین موفق الگو برداری نمی کرد تا الان یه بازی هم از خودش (و با نو آوری های خودش) نساخته بود.

    (۰)(۰)
  3. به نظر این بازی فقط جنبه ی طبلیغاتی برای AC IV می تونه داشته باشه و اون چیزی که من ازش میبینم نمیتونه یه عنوان موفق یا حتی حرفه ای برای آندریود یا iOS محسوب بشه! به نظر من بازی های پلتفرمر نینتندو بهترین گزینه برای رونق دادن صنعت گیم روی آندروید هستن، ولی خوب از اونجایی هم که کپی شدن بازی های اندروید آسونه معمولا هم قیمت های انچنانی برای بازی هاش پرداخت نمیشه نینتندو فکر نمی کنم همچین فکری به سرش بزنه!

    (۰)(۰)
    • علیرضا رنجبر

      برعکس سود در این زمینه فوق العاده بالاست گوگل و اپل به راستی درآمد های فوق العاده کلانی از این زمینه درمیارن که با سونی و مایکروسافت قابل مقایسه هست و درمورد کپی بازی کردن این اتفاق در همه ی پلتفرم ها میفته و چیز منحصر به یک پلتفرم نیست

      (۰)(۰)
  4. Pingback: نخستین تریلر از Assassin’s Creed Pirates را ببینید | آخرین اخبار و مطالب مربوط به اندروید | اندروید کده