• محصولی با نام (LG-D821(Nexus 5 در Bluetooth SIG ظاهر شد

    nexus-5-android-4.4-kitkat-video-1

    nexus-5-android-4.4-kitkat-video-1
    یکی از محصولات شرکت LG که نام مدل آن بسیار به Nexus 5 شباهت دارد در Bluetooth SIG ظاهر شده است واین در حالی است که این محصول همین چند روز پیش از سوی FCC هم تایید شده بود.کد نام LG-D821 به عنوان یک LG LTE mobile phone در Bluetooth SIG ظاهر شد(در روز ۵ سپتامبر)

    بنا بر اطلاعات حال حاضر،انتظار می رود LG-D820 اسمارتفون بعدی از سری Nexus باشد ؛و با این فرض LG-D821 نیز یکی دیگر از نسخه های Nexus (بعدی) محسوب خواهد شد.به هر حال می توان بیان کرد این دیوایس از سوی گوگل تایید شده است زیرا یک دیوایس Nexusـی در روز معرفی Android 4.4. KitKat ظاهر شده بوذ،که مشابه آن هرگز دیده نشده بود و از طرفی پاک کردن آن ویدیو از سوی گوگل صحت این موضوع را بیش از پیش افزایش داد.
    lg-d821-nexus-5-bluetooth-sig-1
    البته این اولین باری نیست که گفته می شود Nexus 5 توسط الجی ساخته خواهد شد و در ماه های آینده نیز احتمال لیک شدن تصاویر و اطلاعاتی از Nexus 5 کاملا قابل پیشبینی است و اصلا هیجان انگیز نمی باشد.Bluetooth SIG در مورد LG-D821 چیزی به غیر از ساپورت LTE و Bluetooth را مشخص نکرده است،اما در مورد LG-D820 می توان انتظار یک صفحه نمایش ۴٫۹۶ اینچی،چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 ،ساپورت کردن LTE برای اپراتور های AT&T, T-Mobile و Sprint ،ساپورت NFC و wireless charging ،و از همه مهم تر Android 4.4 KitKat را داشت.البته هیچ کدام از موارد ذکر شده رسمی و تایید شده نیستند.
    nexus5fcc

    androidauthority

    (0)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.