• سامسونگ انتظار فروش پایینی از اولین نسخه های عرضه شده Note 10.1 (نسخه ۲۰۱۴)دارد

    tablet4

    tablet4
    در خبر های گذشته؛اشاره ای به این موضوع شده بود که سامسونگ چندان علاقه ای برای ورود حرفه ای به بخش تبلت های ۱۰-inchـی ندارد.بر اساس آن چه که تا کنون ما دیده ایم،چیزی حدود ۷۰% از تبلت های سامسونگ که تا نیمه ی ۲۰۱۳ به فروش رسیدند،نسخه های ۷ اینچی بودند.پس با این اعداد و ارقام،انتظاری جز این این نمی رود که سامسونگ از فروش اینده تبلت Galaxy Note 10.1 (نسخه ی ۲۰۱۴) چندان امید وار نباشد.(در واقع برایش راضی کننده نباشد،نسبت به فروش سایر محصولاتش)

    بر اساس گزارشات DigiTimes،سامسونگ انتظار دارد تا چیزی حدود ۴۰۰,۰۰۰ الی ۶۰۰,۰۰۰ نسخه از Galaxy Note 10.1 در ماه بفروشد.یکی از دلیل هایی که منجر به این پیشبینی شده است،این است که کلا سری تبلت های ۷ اینچی Samsung معروف تر و مشهور ترند.دیگر این که خبر های زیادی پیرامون عرضه نسخه(های) جدیدی از سری تبلت های Apple iPad وجود دارد و بر این اساس می توان شاهد حضور تبلت های جدید اپل تا دو الی سه ماه آینده در بازار جهانی بود.بر خلاف بازار اسمارتفون ها(smartphone market)وقتی که سامسونگ توانست با عرضه پرچمدار خود یعنی اس۴ جلوی فروش (iPhone(5 را تا حد زیادی بگیرد؛در بازار تبلت ها اینگونه به نظر می رسد که به مانند گذشته با عرضه ی iPad،درصد فروش تبلت های اندرویدی کمتر شود.
    لازم به ذکر است که منابع می گویند یکی از دلایل اصلی عرضه ی چنین تبلتی با این اندازه و مشخصات high end،بیشتر برای داشتن سهمی از این بخش و دفاع کردن از سهم خود از این بخش بوده است.با این تفاسیر،به نظر می رسد که سامسونگ با وجود تبلت های ۹٫۷ اینچی اپل نتواند به فکر فروش رویایی خود باشد.نظر شما چیست؟

    phonearena

    (0)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. کلا خیلی وقت بود به نظر من روی ۷۲۰p داشت تاکید می کرد.اینم که به قول منابع ۷ اینچی (و popular) نیست.به نظر من یه پل باید ایجاد می کرد بین اون mid-range های ۷ اینچی و ۷۲۰p و این سری ۱۰ اینچی.منظورم یه ۷ اینچی high end هست در کنار این صورت قطعا سهم بیشتری پیدا می کرد و نگران هم نمی شد !

    (۰)(۰)