• FonePad 7E رسما معرفی شد.

    Asus-FonePad-7E-press-photo

    Asus-FonePad-7E-press-photo

    در حالی که دوروز پیش مشخصات تبلت FonePad 7E کم وبیش فاش شده بود اینبار ایسوس رسما این تبلت را معرفی کرده است

    این تبلت نسبتا متوسط ازپردازنده اتوم شرکت اینتل با فرکانس۱٫۶ گیگاهرتز استفاده می کند. همچنین دارای یک گیگابایت حافظه رم بوده و تا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد این تبلت از نسخه ۴٫۲ اندروید استفاده میکند .نکته قابل توجه اینجاست که این تبلت همانند نسل های پیشینش قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارد و از شبکه ۳G هم پشتیبانی می کند.

    FonePad 7E از یک پنل IPS 7 اینچی با رزولوشن۱۲۸۰*۸۰۰ ویک دوربین ۵ مگاپیکسل اصلی با قابلیت فیلم برداری HD و دوربین جلو ۱٫۲ مگاپیکسلی بهره مند می باشد این تبلت همچنین از نسخه ۳ فناوری بلوتوث و فناوری Wi-Fi هم پشتیبانی میکند و باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه تا۱۰ ساعت عمر می کند.

    (۰)(۰)
    • admin

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. high end هاش همون دو سه تایی بودن که اول گذاشتیم.اینا دیگه mid-range هستن.اسم گزاریش هم اصلا بر چه اساسی هست؟
    ولی کلا ایسوس رو به عنوان یه original equipment manufacturer قوی قبول دارم.ولی روی ویژگی های انحصاری و تم و این جور چیزا بیش تر کار نه.خسته نباشی ایسوس فن بوی عزیز :دی

    (۰)(۰)