• سنسور اثر انگشت و قابلیت Photo Sphere اینبار در Galaxy Note 3؟[به روز شد]

    20130605101638305
    Evleaks در خبری اینبار اقدام به انتشار نرم افزار های پیشفرض نصب شده در رام TouchWiz سامسونگ که مشخصا در حال طراحی برای قرار گرفتن روی گوشی Note 3 این شرکت هستند نموده.
    اما نکته ای جالب در این نرم افزار ها وجود دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده!
    نرم افزار FingerprintService.apk !!!

    قبل از این نیز ما عکس هایی مربوط به سنسور اثر انگشت را در رام تست Galaxy S3 4.2.2 دیده بودیم اما انجا هیچ نرم افزاری در این رابطه موجود نبود.
    با این شواهد هیچ بعید نیست سامسونگ نیز روی به سوی سنسور های اثر انگشت بیاورد اما هنوز هم نمیتوان به طور کامل در این مورد مطمئن بود.
    اما در هر حال این میتواند حداقل قدمی رو به سوی این سنسور ها در ابزار های آینده این شرکت باشد.

    به روز رسانی:سایت Sammobile در خبری دیگر به نقل از یکی از کارمندان سامسونگ اعلام کرده که وجود سنسور اثر انگشت در این تلفن تایید شده و این سنسور علاوه برا استفاده در نرم افزار Samsung Knox برای امنیت بیشتر قابلیت Dual-User را نیز فعال میکند.به این معنی که چنانچه شخصی غیر از شما اقدام به باز کردن قفل تلفن نماید وارد حالت میهمان شده و دسترسی محدودی خواهد داشت!

    note-3-apk-list

    همچنین سایت Sammobile در خبری دیگر اشاره به قابلیتی جدید در بخش تصویر برداری Note3 داشته است.
    در این خبر یکی از کارمندان T-Mobile در آمریکا اقدام به انتشار عکسی در سرویس Picasa نموده که طبق فایل EXIF عکس با دستگاهی به مدل SM-N900T که احتمالا مدل ۴G LTE گوشی Note3 است گرفته شده.
    قابلیت Photo Sphere کیفیت بسیار بالا به همراه جزئیات دقیقی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که البته با توجه به این که سنسور دوربین Note 3 به احتمال زیاد همان سنسور S4 خواهد بود در صورت زوم کردن بر روی عکس کیفیت آن افت خواهد داشت!
    در هر حال خوب است بدانید فایل های EXIF میتوانند به راحتی دستکاری شده و ممکن است عکس مذکور با دوربین دیگری ثبت شده باشد.
    این که آیا Note 3 این قابلیت را خواهد داشت یا خیر این سوالی است تا زمان معرفی این گوشی پاسخ دقیقی نمیتوان به آن داد.

    note-3-panorama-1

    (۵)(۳)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.