• به کیت کت سلام کنید اندروید ۴٫۴ کیت کت نام دارد

    Capture

    Capture

    مدت زیادی نیست که گوگل نسخه ۴٫۳ اندروید را معرفی کرده است. نسخه ای که تغییرات چندان زیادی در آن وجود نداشت .حال که همه منتظر نسخه ۵ این سیستم عامل محبوب هستند،گوگل باز هم یک دهم رقم نسخه را بالاتر می برد.

    اما نکته جالب این است که برخلاف پیش بینی ها ذائقه ربات سبزرنگ شیرینی دوست ،با کیک لیموترش(Key Lime Pie) جور در نیامده و این ربات خوراکی عامه پسند کیت کت(KitKat) را ترجیح داده است. البته کیت کت نسخه ۵ اندروید نیست و رقم ۴٫۴ را یدک می کشد.ساندرا پیچای رئیس کنونی تیم کروم و اندروید این نام گذاری را در Google+ خود تایید کرده و مجسمه جدید هم در حیاط ساختمان اندروید قرار گرفته که مهر تاییدی دیگر بر این نام گذاری میزند.

    گوگل همچنین اعلام کرده است که قصد دارد کیت کت را به تجربه ای دلنشین برای تمام کاربران اندروید تبدیل کند. هنوز جزئیاتی درباره این نسخه منتشر نشده. اما گمان برده می شود که این نسخه تغییرات زیادی را برای کنسول های بازی اندروید و گجت های رنگارنگ این سیستم عامل به همراه خواهد داشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.