• تصاویری از نمونه اولیه ساعت هوشمند سامسونگ Galexy Gear و اطلاعاتی هیجان انگیز

    gsmarena_001

    gsmarena_001

    با ورود سامسونگ به عرصه ساعت های هوشمند به نظر می رسد که حکمرانی سونی و Pebble به پایان برسد امااز این بحث بگذریم حال نخستین عکس های رسمی(حالا نه آنقدر رسمی!) از نمونه اولیه ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده است.
    (نکته: این مطلب پیشتر در سایر سایت ها منتشر شده بود اما علت تاخیر ما در گذاشتن خبر اطمینان حاصل کردن از صحت نمونه نهایی که مشخص شد برخلاف گفته های اولیه و دیگر سایت ها این ساعت نسخه نهایی نبوده و نمونه اولیه بوده است)

    عکس هایی که می بینید مربوط به یک ویدیو معرفی این محصول بوده که اجازه انتشارآن ویدیو کماکان از طرف سامسونگ داده نشده با این حال چند تصویر از این ویدیو منتشر شده و با توجه به این تصاویر می توان گفت که نمونه اولیه این ساعت از یک پنل OLED 3 اینچی با رزولوشن نامشخص با شکل مربع استفاده میکرده.و رنگ این ساعت هم خاکستری تیره و سیاه بوده ، دارای بلندگو و همچنین به نظر میرسد که در این ساعت یک دوربین ۴مگاپیکسلی هم تعبیه شده که به کمک آن می توان علاوه بر عکسبرداری اطلاعاتی مانند ضربان قلب رابدست آورد و البته دنیایی از اپلیکیشن ها.
    گفته میشود که این ساعت به کمک برنامه S Voice توانایی دریافت دستورات را به شکل صوتی نیز دارد. عمر باتری این ساعت نیز تا حدود ۱۰ ساعت تخمین زده شده همچنین به نظر میرسد که این ساعت برخلاف Smartwatch2 ساخته شرکت سونی ضد آب نیست و فاقد NFC می باشد.
    انتظار می رود این ساعت به همراه پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Note3 در نمایشگاه IFA امسال معرفی شود.

    Close windowClose windowClose windowClose window

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.