• Oppo N1 هم از چیپ ست Snapdragon 800 استفاده می کند !

    oppo-n1-motherboard

    oppo-n1-leak
    تا کنون چیز های زیادی پیرامون Oppo N1 بیان شده است که از جمله ی آن ها می توان به دوربین عالی که متشکل از یک لنز مجزا می باشد و همچنین یک پنل تاچ در پشت اشاره کرد.اما تا کنون از مشخصات سخت افزاری آن چیزی بیان نشده بود، تا این که خبر هایی پیرامون آن اخیرا منتشر شد.

    oppo-n1-motherboard
    یک تصویر لیک شده از motherboard این اسمارتفون نشان می دهد که این اسمارتفون نو پا اما قدرتمند نیز از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 بهره مند است.همان طور که می بینید،در این تصویر (چیپ ست) MSM8274 chip مشخص شده که نسخه ی فاقد ساپورت از LTE این چیپ ست می باشد.این تصویر همچنین نشان می دهد که Oppo N1 از یک microSD پشتیبانی می کند که نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ می دهد.انتظار می رود که این اسمارتفون در تاریخ ۲۳ سپتامبر معرفی شود.(در یک تیزر این تاریخ ذکر شده است).این محصول نیز به جمع دیوایس هایی که از اسنپدارگون ۸۰۰ استفاده می کنند پیوست،اما یک سوال: کدام یک از این دیوایس های اسنپدراگون ۸۰۰ـی موفق تر ظاهر خواهند شد؟

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.