• تصاویری از پنل جلویی Note 3

    samsung galaxy  note 3 front panel (1)

    علاوه بر گزارشات و مشخصات ذکر شده از فبلت جدید سامسوتگ،اکنون تصاویری از نوت۳ لیک شده است.این پرچمدار طبق این عکس ها ظاهرا باید دارای صفحه ای ۵٫۷ اینچی باشد.در این تصاویر همچنین حاشیه های دور این اسمارتفون بسیار نازک می باشد(تا جایی که انتظار می رود از LG G2 نیز نازک تر باشد).این تصاویر توسط یک لیکر معروف استرالیایی یعنی Sonny Dickson به بیرون درز شده است و ادعا شده که از پنل صفحه نمایش نوت۳ گرفته شده است. در ادامه مطلب با تصاویر لیک شده همراه باشید.

    با توجه به گزارش های اخیر،از مشخصات این فبلت می توان به چیپ ست Snapdragon 800 یا Exynos 5 Octa،رمی ۳ گیگا بایتی و Android 4.3 اشاره کرد.همچنین دوربین این اسمارتفون نیز دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بدون پشتیبانی از optical image stabilization خواهد بود.این فبلت در ۴ سپتامبر در برلین آلمان معرفی خواهد شد.با توجه به این تصاویر می توان بیان کرد مکان قرار گیری دوربین جلو و اسپیکر ها و همچینین سنسور های روی پنل به گونه ای مانند نوت۲ است.
    آپدیت: بعد از اندازه گیری دقیق تر سایز دقیق صفحه نمایش ۵٫۶۸ اینچ ذکر شده است.

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close window

    Close windowClose window

    Close window

    Close window

     

    (0)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.