• تلفنی برای تلفن شما +HTC Mini

    2381-e70bfda8_680_400

    2381-e70bfda8_680_400

    شاید شما هم بخاطر بیاورید که HTC همراه با عرضه Butterfly یک گجت کوچک به نام Mini را معرفی گرد که به کمک آن میتوانستید بصورت ریموت از گوشیتان تماس بگیرید با دور بین کارکنید و موزیک پخش کنید حال HTC نسخه ارتقا یافته این گجت را معرفی کرده است

      البته ظاهر این گجت با نسخ هپیشین خود تغییری نکرده و کاربرد ها هم همین طور فقط به لیست کاربرد های HTC Mini استفاده از یک لیزر برای ارائه مطلب و تدریس اضافه شده به علاوه فرستنده IR که همانطور که میدانید می تواند به عنون کنترل از راه دور استفاده شود
    این گجت دارای بلوتوث نسخه ۲٫۱ و همچنین NFC برای جفت کردن با گوشی می باشد و همچنین یک صفحه نمایش ۱۲۸*۱۲۸ خاکستری تک رنگ و همچنین یک باطری ۳۲ میلی آمپر ساعتی که تا ۹ ساعت مکالمه پاسخگوست.

    همچنین گفته میشود برخلاف اطلاعات سایت HTC این گجت با اکثر گوشی ها جفت میشود.

    53

    htc-mini

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. یه چیز فکر کنم اثبات شده:
    همواره محصولات قابل حمل یه اسم روشون هست که صرفا یه اسم نیست! یه ویژگی و یه برتری هست که خیلی از محصولات high end ندارن و اون هم اینه که هرجا شما هستید گوشیتون هم هست.پس عملا شما همواره به طور مستقیم می تونید با گوشیتون در تماس باشید و اگر هم نمی تونید(مستقیم در تماس باشید) اون کلمه ی "محصولات قابل حمل" معنیش چیه پس؟یه رابط میان شما و گوشیتون اون وقت چه معنی ای باید داشته باشه؟(وقتی استفادتون از اساس قراره که مستقیم باشه و اسم دیوایس همراه روشه؟)
    البته این نظر منه :دی

    (۰)(۰)