• شایعه:سونی Xperia Z را با Snapdragon 800 ارائه خواهد داد؟

    xperia-z

    xperia-z

    یکی از افرار مشهور بلاگ دار روسیه ای فاش کرده که توانسته نسخه ی  Snapdragon 800 گوشی اکسریا زد را تست کند.Eldar Murtazin(همان شخص)در تویتر خود ذکر کرده که این اسمارتفون واقعا سریع است.او همچین بیان کرد که این نسخه از اکسریازد از  LCD3 display یعنی همان چیز که در اچ تی سی وان استفاده شده بهره می برد.

    او همچنین افزود که احتمال استفاده از این دیسپلی در نسخه ی تجاری بسیار ضعیف است.همان طور که مطلع هستید نسخه ی اصلی اکسپریا زد دارای ویژگی های زیر است:

    • ۵ inch screen with 1080 x 1920 resolution (FHD)443ppi
    • quad-core Qualcomm Snapdragon S4 Pro processor

    احتمال دارد گوشی ای گه به وسیله ی Murtazin تست شده است،همان Sony i1 Honami باشد که به مانند زد دارای صفحه نمایش  ۵اینچی،اما از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 به رمند است.این گوشی درای گواهی IP58 که آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می سازد نیز خواهد بود.همچنین گفته می شود این اسمارتفون یک کمرافون  خواهد بود که از لنز های مخصوص سونی استفاده می کند.احتمالا Sony i1 Honami در ماه سمتامبر یا اکتبر خواهیم دید.سونی همچنین همایشی را در تاریخ July 4 در پاریس را برای معرفی کردن اسمارتفون  ۶٫۴۴-inchـی خود یعنی  Xperia Z Ultra (ZU/Togari) در نظر گرفته است.

    Eldar Murtazin tweets about an updated Sony Xperia Z - Sony to shoehorn Qualcomm Snapdragon 800 inside Sony Xperia Z refresh?

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.