• شایعه:نوت۳ و فیلم برداری با کیفیت ۴K و پخش موسیقی ۲۴bit/192kHz

    Samsung-Galaxy-Note-Note-2-aa-1600-645x430

    Samsung-Galaxy-Note-Note-2-aa-1600-645x430
    بک گزارش تازه از کره جنوبی بیان می کند که نوت۳ از فیلمبرداری با کیفیت ۴K پشتیبانی می کند.همچنین کیفیت پخش موسیقی این فبلت نیز در این گزارش ۲۴bit/192kHz Hi-Fi بیان شده است.

    Korea Economic Daily با توجه به منابع خود ظاهرا بیان کرده است که Galaxy Note 3 قادر خواهد بود تا ویدیو هایی با کیفیت ۴K یا UHD به ثبت برساند.(که برابر با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ می باشد که ۲۱۶۰p نیز نامیده می شود،همچنین با ۸٫۳-megapixel نیز برابری می کند.)همانطور که می دانید این کیفیت در دیوایس های بزرگی مانند ۴K TV عالی به نظر می رسند.همچنین اسمارتفون هایی نظیر LG G2 از OIS در بخش دوربینشان استفاده می کنند و این انتظار از سامسونگ و نوت۳ نیز می رود،اما چندی پیش خبر هایی مبنی بر این که نوت۳ فاقد قابلیت OIS در دوربین خواهد بود،منتشر شد و با این اوصاف فعلا به صورت قطعی نمی توان بیان کرد که این ویژگی در فبلت پرچمدار جدید سامسونگ وجود خواهد داشت یا خیر.
    همچنین نشریه های مشابهی بیان کرده اند که این فبلت از کیفیت پخش موسیقی ۲۴bit/192kHz پشتیبانی می کند.بدین گونه،انتظار می رود که در بخش کیفیت خروجی صدا نیز نوت۳ از رقیبان سر سخت G2 باشد.همان طور که می دانید،زمانی که G2 معرفی شد،الجی تاکید زیادی بر روی ویژگی های صدای آن کرد.به نظر می رسد که Galaxy Note 3 به همراه G2 کیفیت صدایی حتی بهتر از CD ارائه دهند.
    توجه داشته باشید که همه ی این موارد تا اینجا شایعه ای بیش نبوده است و انتظار می رود که در تاریخ ۴ سپتامبر سامسونگ به تمام سوالات هوادارانش پیرامون نوت۳ پاسخ دهد.(در برلین؛آلمان)

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. با این اوصاف و حجم بالای ۴k میشه انتظار یه تحول رو در بخش حافظه داخلی و خارجی داشته باشیم.در کل تا ۴k مثل FHD جا بیوفته جای کار داره.اگه اشتباه نکنم پردازنده های گرافیکی آینده آرم می تونن ۱۲۰ فریم بدن از ۴k ...

    (0)(0)
  2. E.R.M

    سرعت عمل شما واقعا مثال زدنیه....خیلی خبر خوبی بود
    چه شود رقابت HONAMI و Note 3 و iPhone 5s
    فک کنم HTC هم قراره بیاد توی این عرصه فبلت ها
    از نوت ۳ این انتظار هم میرفت
    با پردازنده گرافیکی Mali-T628 MP6 که ۲۰۰ درصد بیشتر از PowerVR SGX544mp3 روی s4 قدرت داره اصلا این کار بعید نبود
    شخصا واقعا دوس دارم کیفیت ۴k رو ببینم هر چه زودتر
    البته امیدوارم شرکت ها یه فکری به حال حجم فوقالعده زیاد فایل های ۴K نیز بکنند
    کیفیت صدای عالی ای هم داره
    در مجموع اگه اینا درست باشه خیلی محصول خوبی خواهد بود

    (۰)(۰)
  3. خیلی جالبه فعلا از حافظه های داخلی ؟؟ خبری نیست و اینکه حافظه خارجی ساپورت میکنن یا نه؟ اما این طور که معلومه باید شاهد به بازار اومدن حافظه های خارجی بالای ۶۴ گیگ باشیم.....!!!؟؟؟

    (۰)(۰)