• تست دوام باتری Motorolla Moto X

    gsmarena_002

    Moto-X-Wood-590x330
    باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری گوشی جدید موتورولا یکی از باتری های پر استفاده گوشی های هوشمند رده بالای امروزی به حساب می اید.
    با این حال ما کنجکاو بودیم ببینیم آخرین دستاورد این شرکت در زمینه مصرف انرژی چگونه عمل خواهد نمود.بد نیست ببینیم موتورولا با وجود اضافه کردن امکانات جدیدی همچون Active Notifications و کنترل صوتی به این گوشی چقدر در کاهش مصرف باتری موفق بوده است.در ابتدای معرفی MotoX تیم طراحی این گوشی از هدف خودشان برای ساخت گوشی هوشمندی با توانایی همراهی ۲۴ ساعت بدون شارژ مجدد سخن گفتند.

    در بخش مکالمه با شبکه نسل سوم این تلفن توانسته زمان ۱۴ ساعت و ۶ دقیقه را به خود اختصاص دهد که از بهترین این لیست فاصله زیادی دارد اما با این حال میتوان آن را هم رده تعداد زیادی از گوشی های موجود در بازار دانست

    Untitled1

    در بخش مرور صفحات وب با زمان ۸ ساعت و ۱۷ دقیقه MotoX را در نیمه بالایی جدول جا داده است و از بزرگانی همچون Samsung Galaxy S4 و LG Optimus G Pro پیشی گرفته.

    Untitled

    در پخش مداوم ویدیو باز هم Moto X شانه به شانه گوشی های روز بازار حرکت کرده و زمان ۱۰ ساعت و ۱ دقیقه را به خودش اختصاص داده.

    Untitled3

    با این حال Moto X در تست استفاده روزانه نتوانست بیش از ۳۹ ساعت دوام بیاورد.

    gsmarena_002

    این عدد بیش از ۲۴ ساعتی است که Motorolla و تیم سازنده آن قولش را داده بودند اما در مقایسه با گوشی های روز و پرچمدار ها این عدد فاصله زیادی تا پیروزی دارد.
    اما دلیل چیست؟
    Moto X از مصرف باتری بیش از حد در حالت Stand By رنج میبرد.
    دلیل آن احتمالا به دلیل ویژگی های جدید Active Notifications و کنترل بدون دست میباشد
    مجددا Moto X با روش فوق تست شد و اینبار توانست ۴۴ ساعت دوام بیاورد که کمی بهتر از بار پیشین بود.
    با این وجود ما توصیه میکنیم Active Notifications و کنترل صوتی را خاموش نکنید.چرا که هر دو این ویژگی ها جذابیت خاصی به Moto X بخشیده اند.

    (۰)(۰)
    • عرفان مطیع
      عرفان مطیع

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.