• جزییاتی در رابطه با لوت باکس های بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شد

    Assassin's Creed Origins loot box

    در سال ۲۰۱۷ بازیبازان با کلمه ای کلیدی به نام Loot Box در بازی ها آشنا شدند. به عنوان مثال بازی موفق Overwatch از این سیستم استفاده نمود و پس از آن مشخص شد که عنوان Battlefront 2 نیز از این جعبه های تازه وارد استفاده خواهد کرد. حال بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins نیز در حال پیاده سازی این سیستم می باشد.

    کاربری به نام NeoGAF در جدیدترین گیم پلی یکی از یوتیوبری به نام Centerstrain01 نکته ای را کشف می کند. زمانی که بایک شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Origins به ملاقات یک تاجر به نام Reda میرود در بخشی از اجناس این تاجر صندوقی به نام Heka مشاهده می شود که شامل یک سلاح و یا سپر به صورت رندوم می باشد. یوتیوبر هم تاکید می کند که این آیتم کاملا اختیاری می باشد. اما قطعا این سیستم ورژن جدید از Loot Box ها این بازی در جدیدترین سری Assassin’s Creed می باشد.

    100

    تمامی اجناس این تاجر از طریق پول های رایج موجود در بازی قابل خریداری می باشد. البته ممکن است که با جستجو در جهان بازی و بدون این که پول های خود را خرج کنید این آیتم ها را بدست آورید.

    بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۵ آبان ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

    منبع: جزییاتی در رابطه با لوت باکس های بازی Assassin’s Creed: Origins

    (6)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.