• تماشا کنید: تریلری جدید از گیم پلی بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شد

    Assassins-Creed-Origins

    بازی Assassin’s Creed: Origins یکی از عناوین مورد انتظار در سال جاری می باشد و سازندگان آن امیدوار هستند تا با انتشار عنوانی شایسته سری محبوب Assassin’s Creed را باری دیگر به روزهای اوج خود بازگردانند.

    به تازگی تریلری جدید از بخش مخفی کاری بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر شده است که در کنار آن آقای اشرف اسماعیل به عنوان کارگردان بازی در مورد ویژگی های این بخش اطلاعات بیشتری را در اختیار بازیبازان قرار داده است.

    آن طور که پیداست بخش مخفی کاری در بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفته سازندگان بازی زمانی که وارد یک منطقه و یا قلعه ای می شوید که در آن دشمنانی بالاتر از لول شما حضور دارند شما میتوانید در سکوت و با مخفی کاری یکی پس از دیگری آنها را از پای در آورید. البته اگر دشمنان متوجه حضور شما شوند با توجه به لول پایین شما مرگ تان حتمی خواهد بود. این نوع از آزادی عمل برای اکتشاف در جهان بازی تنها در عنوان موفق The Legend of Zelda: Breath of the Wild دیده شده است و سازندگان جدید ترین نسخه Assassin’s Creed آن را به عنوانی الگویی در بازی جدیدشان به کار گرفته اند.

    بخش دیگری از ویژگی های مخفی کاری به تسخیر حیوانات مربوط می شود. به این صورت که میتوانید با تسخیر حیوانات وحشی مختلفی همچون شیر , عقاب و غیره آنها را به کمپ دشمنان هدایت کنید و تعداد قابل توجهی از آنان را نابود نمایید. البته این کار مستلزم مهارت هایی ویژه می باشد که باید در طول بازی و با توجه به نیازهایتان آنها را انتخاب کنید. یکی از مهارت های موجود در بازی Enhanced Predator Bow نام دارد که شیوه عملکرد آن به این صورت است که پس از شلیک تیر از کمان خود میتوانید جهت تیر را در طول مسیر تنظیم کنید و به راحتی دشمنی را که در گوشه ای از دیوار پناه گرفته است و قابل رویت نیست را از پای در آورید.

    بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۵ آبان ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

    منبع: تریلری جدید از گیم پلی بازی Assassin’s Creed: Origins

    (6)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.