• تعداد کاربران فعال بازی Fallout Shelter از ۱۰۰ میلیون عبور کرد

    Fallout Shelter

    بازی Fallout Shelter یکی از بزرگترین و بهترین عناوین موبایلی عرضه شده میباشد که تمامی آن به لطف گیم پلی بسیار زیبا و عمیق بازی صورت گرفته است. حال به تازگی شرکت بتسدا در وبلاگ خود اعلام کرده است که

    بازی موفق و زیبا Fallout Shelter در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد که رقمی شگفت انگیز برای یک بازی موبایلی به شمار میرود.

    شرکت بتسدا به دنبال این موفقیت در طی ۵ روز پاداش هایی را برای بازیکنان این عنوان در نظر گرفته است که با ورود روزانه به بازی میتوانند این جوایز را دریافت کنند. لازم به ذکر است که انتشار این جوایز روزانه از دیروز آغاز گردیده است و اگر جزو دارندگان این بازی هستید برای دریافت پاداش خود وارد بازی شوید.

    علاوه بر این اطلاعات , اینفوگرافیکی از بازی Fallout Shelter منتشر شده است که اطلاعات جالبی از این بازی را ارائه خواهد داد. به عنوان مثال کاربران سراسر جهان تاکنون ۳۸۵ میلیون ساعت برای این بازی وقت صرف کرده اند. هم چنین تا به امروز بیش از ۹۳۳ میلیون نوزاد در بازی به دنیا آمده است. تصویر کامل این اینفوگرافیک را میتوانید در زیر مشاهده نمایید:

    Fallout_Shelter_100_million_users

    بازی Fallout Shelter هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم های Xbox One , iOS , Android و رایانه های شخصی در دسترس میباشد.

    منبع: تعداد کاربران فعال بازی Fallout Shelter

    (9)(2)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.