• تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

    Middle-earth Shadow of War

    به تازگی شرکت Warner Bros تریلری جدید از بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War را منتشر کرده است که بر روی قبیله ای جدید از اورک ها تمرکز دارد.

    در بازی Middle-earth: Shadow of War اورک ها به قبایل مختلفی تقسیم بندی شده اند. و هر یک از این قبایل دارای توانایی و ویژگی های منحصربفردی هستند که آنها را از دیگر قبیله ها متمایز میکند.

    در تریلر جدید منتشر شده قبیله ای به نام Feral معرفی میشود. قبلیه ای که اعضای آن غیر قابل پیش بینی بوده و بسیار قدرتمند هستند. آنها دشمنان خود را در خفا و سکوت نابود میکنند و از سایه های موردور برای مخفی شدن استفاده خواهند کرد. تریلر به نمایش در آمده چندین ویژگی اورک های این قبیله را نشان میدهند. اورک هایی که میتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون دیده شدن دشمن خود را به صورت وحشیانه از پای در آورند.

    با گسترش سیستم Nemesis نسخه دوم بازی Middle-earth شامل تعاملات قبیله ای نیز خواهد بود. به گونه ای که هر اورک با توجه به قبیله ای که در آن حضور دارد دارای شخصیتی منحصربفرد خواهد بود و در زمان مناسب میتوانید از ویژگی های تک تک آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمایید.

    لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۰ اکتبر برابر با ۱۸ مهر بر روی سه پلتفرم PS4 , Xbox One و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

    منبع: تریلر جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.