• تماشا کنید: ۷ دقیقه از گیم پلی به همراه تصاویر باندل بازی Super Mario Odyssey منتشر شد

    Super Mario Odyssey

    یکی از بازی های انحصاری و مورد انتظار کنسول نینتندو سوییچ قطعا بازی Super Mario Odyssey میباشد که در کنار عناوینی همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario + Rabbids مجموعه انحصاری قدرتمندی را تشکیل میدهد.

    حال به تازگی تریلری جدیدی از گیم پلی زیبا و هیجان انگیز عنوان Super Mario Odyssey به همراه جزییات باندل آن منتشر شده است که قطعا برای دارندگان و طرفداران نینتندو سوییچ خوشحال کننده خواهد بود.

    اگر هنوز کنسول نینتندو سوییچ را خریداری نکرده اید با پرداخت ۳۸۰ دلار میتوانید از باندل زیبا و جذاب Super Mario Odyssey بهره مند شوید. این باندل دارای دسته های قرمز رنگ بوده و به همراه یک کیف نگهدارنده کنسول با تم مخصوص بازی Super Mario Odyssey عرضه خواهد شد. هم چنین کد دانلود بازی Super Mario Odyssey نیز به همراه باندل منتشر میشود.

    تصاویر باندل بازی Super Mario Odyssey:

    nintendo_switch_mario_odyssey_bundle nintendo_switch_mario_odyssey_bundle_0

    لازم به ذکر است که بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۵ آبان ۱۳۹۶ به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

    تریلر گیم پلی بازی:

    منبع: ۷ دقیقه از گیم پلی به همراه تصاویر باندل بازی Super Mario Odyssey

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.