• تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بر روی کنسول نینتندو سوییچ مشخص شد

    The Elder Scrolls V Skyrim Nintendo Switch

    سال گذشته , شرکت Bethesda برای حمایت از کنسول نینتندو سوییچ و دارندگان آن اعلام کرد که یکی از برترین بازی های خود یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim به زودی بر روی این کنسول قابل حمل عرضه خواهد شد.

    حرکت این شرکت سبب شد تا دیگر کمپانی های بزرگ و معتبر صنعت گیم نگاه دیگری به کنسول جدید شرکت نینتندو داشته باشند.

    پس از مدتی طولانی سرانجام تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بر روی کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی دارای محتویات منحصربفردی میباشد. به عنوان مثال لباس ها و اسلحه های کاراکتر اصلی بازی The Legend of Zelda در این نسخه قابل استفاده خواهد بود. هم چنین نسخه نینتندو سوییچ بازی تمامی ۳ گسترش دهنده Dawnguard , Dragonborn و Hearthfire را دارا میباشد.

    علاوه بر این بازی, عنوان (Doom (2016 قبل از اتمام سال ۲۰۱۷ برای دارندگان نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. هم چنین بازی جدید Wolfenstein 2: The New Colossus در سال ۲۰۱۸ راهی کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد و تمامی این بازی ها نشان دهنده جدیت همکاری دو شرکت بتسدا و نینتندو میباشد.

    لازم به ذکر است که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۶ آبان ۱۳۹۶ به صورت رسمی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

    منبع: تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.