• تماشا کنید: پرچمدار جدید شرکت اپل با نام iPhone X رسما معرفی شد

    iPhone X

    شرکت Apple به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود به نام iPhone X رونمایی کرد. همان طور که میدانید X به معنای ۱۰ بوده و این موضوع نشان میدهد که اختلاف بین پرچمدار جدید کمپانی اپل با نسل قبلی خود بسیار زیاد خواهد بود.

    زیرا انتظار میرفت که نسل جدید گوشی های آیفون با پسوند ۸ روانه بازار شود و نادیده گرفتن این موضوع توسط شرکت Apple نشان میدهد که iPhone X نسل جدیدی از گوشی های همراه ساخته شده توسط این کمپانی خواهد بود.

    شاید بتوان بزرگترین تغییر iPhone X نسبت به نسخه های قبلی را حذف دکمه فیزیکی Home دانست. شاید به یاد داشته باشید که شرکت اپل با حذف ویژگی Touch ID تکنولوژی جدیدی به نام Face ID را معرفی نمود. ابزاری که این بار در iPhone X حضور خواهد داشت و برای باز شدن قفل صفحه گوشی از صورت شما با استفاده از ۳۰ هزار نقطه نامرئی اسکن خواهد گرفت و بدین ترتیب امنیت گوشی iPhone X را وارد سطح جدیدی خواهد نمود.

    iPhone X مجهز به پردازنده جدید A11 میباشد که از تکنولوژی تشخیص پذیری استفاده میکند. این تکنولوژی سبب میشود تا هر گونه تغییر فیزیکی در صورت صاحب گوشی شناسایی شود و در باز شدن قفل صفحه نمایش گوشی مشکلی ایجاد نگردد. به عنوان مثال اگر مدل موهایتان را عوض کنید , ریش بگذارید و یا حتی سنتان بالاتر برود پردازنده iPhone X تمامی این تغییرات را شناسایی و ذخیره خواهد کرد.

    بدنه iPhone X به صورت یکپارچه از شیشه و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. میزان رزولوشن در هر اینچ از صفحه نمایش این گوشی برابر با ۴۵۸ پیکسل بوده که بالاترین میزان در بین تمامی گوشی های ساخت اپل میباشد. هم چنین صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی از نوع OLED خواهد بود. iPhone X همان طور که تصور می کنید یک گوشی ارزان قیمت نخواهد بود و قیمت آن حدود ۱۰۰۰ دلار میباشد.

    پیش فروش Apple iPhone X در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۵ آبان ۱۳۹۶ شروع خواهد شد و تاریخ انتشار رسمی آن ۳ نوامبر برابر با ۱۲ آبان میباشد.

    ویدئو معرفی iPhone X:

    منبع: پرچمدار جدید شرکت اپل با نام iPhone X رسما معرفی شد

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.