• عنوان جدید سازنده بازی Journey ابتدا بر روی سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد

    Sky

    سال گذشته تیزری از عنوان جدید سازنده بازی موفق Journey منتشر شد. حال به تازگی و با توجه به اطلاعات منتشر شده این بازی Sky نام خواهد داشت

    و طراحی آن بسیار شبیه به عنوان Journey میباشد و در ابتدا بر روی iPhone , iPad و Apple TV عرضه می شود.

    این اطلاعات که از وبلاگ سازنده بازی منتشر شده است به شرح زیر میباشد:

    پس از انتشار بازی Journey طرفداران بسیاری به ما پیام دادند که دوست دارند بازی ها را به خانواده و فرزندانشان تجربه کنند و از با هم بودن لذت ببرند. آنها ما را تشویق کردند تا به دنبال کشف یک ایده برای عملی کردن این موضوع باشیم. اما این ایده به جامعه ای بزرگتر نیاز داشت جامعه ای که افرادی با سطح مهارت های مختلف در آن حضور دارند و بدین خاطر پلتفرم مقصد بازی جدیدمان از کنسول ها به اسمارتفون ها تغییر پیدا کرد.

    تیزر به نمایش در آمده از بازی نیز نشان میدهد که این عنوان بسیار شبیه به بازی Journey میباشد و صد البته امکان بازی چند نفره نیز در بازی حضور خواهد داشت. اگر بازی Sky را نسل جدیدی از عنوان Journey بدانیم قطعا با بازی زیبا و جذاب رو به رو خواهیم بود.

    عنوان Sky در زمستان ۲۰۱۷ برای پلتفرم های iPhone , iPad و Apple TV عرضه خواهد شد.

    منبع: عنوان جدید سازنده بازی Journey

    (1)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.