• تصویر پک بازی های Bayonetta و Vanquish برای کنسول های Xbox One و PS4 توسط خرده فروشان منتشر شد

    bayonetta_vanquish_dual_pack

    اویل سال جاری میلادی دو عنوان بسیار زیبا استودیو پلاتینیوم گیمز یعنی Vanquish و Bayonetta از طریق سرویس محبوب استیم برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر گردید.

    با استفاده از بهبود های صورت گرفته بر روی هر دو بازی , این عناوین دارای نرخ فریمی بالاتر نسبت به نسخه های اصلی بوده و از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی میکنند. حال به تازگی چندین خرده فروشی در اروپا صفحه ای در سایت های خود ایجاد کرده اند که در آن پک دو بازی فوق در ماه نوامبر سال جاری برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

    در تصویر منتشر شده از سایت خرده فروشی ها گزینه Double Pack نمایش داده شده است که این موضوع نشان میدهد که با خرید این پک میتوانید به هر دو بازی Bayonetta و Vanquish دسترسی داشته باشید. البته احتمال حضور گزینه های دیگری نیز برای خرید وجود دارد تا کسانی که تمایل دارند تنها یکی از بازی ها را خریداری کنند این امکان برایشان فراهم باشد.

    لازم به ذکر است که این خبر و تصویر منتشر شده از این خرده فروشی ها توسط منبع معتبری تایید نشده است و در حال حاضر تنها در حد یک شایعه خواهد بود.

    منبع: تصویر پک بازی های Bayonetta و Vanquish

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.