• اطلاعاتی از عنوان انحصاری لغو شده کنسول Xbox One با نام Stormlands منتشر شد

    stormlands

    دارندگان کنسول Xbox One با لغو عناوین انحصاری این کنسول کاملا آشنا هستند. جدیدترین عنوان کنسل شده نیز بازی مورد انتظار Scalebound بود که بنا به دلایل مشخص کمپانی مایکروسافت و سازندگان آن از توسعه این بازی صرف نظر کردند.

    حال به تازگی نیز وب سایت Eurogamer در طی یک مصاحبه با مالک استودیو Obsidian و مدیر عامل شرکت Feargus Urquhart اطلاعاتی از عنوان انحصاری لغو شده Stormlands بدست آورده اند.

    بازی Stormlands قرار بود به عنوانی جهان باز تبدیل شود که بسیار به بازی The Witcher شباهت داشت. محیط بازی کاملا پویا طراحی شده بود. به عنوان مثال زمانی که شما یک هیولا را در محیط بازی مشاهده میکردید ممکن بود تعداد دیگری بازیباز نیز در همان زمان آن را دیده باشند و در نتیجه با کمک همدیگر میتوانستید به هیولا حمله کنید. در حین مبارزه نیز بازی به صورت خودکار فیلمی کامل از تمامی زوایا نبرد تهیه میشد و پس از ویرایش در حافظه ابری ذخیره میگردید. و برای بازخورد بازیباز , ویدئو ضبط شده به او ارسال میشد تا بازیکن بتواند نبرد را با تمامی جزییات هیجان انگیزش تماشا کند.

    Stormlands بازی انحصاری کنسول Xbox One بود اما همان طور که استودیو Obsidian می گوید. چشم انداز بازی از چیزی که مایکروسافت انتظار داشت دور شده بود زیرا مایکروسافت به دنبال اجرا ایده های خود بود و فرصت کافی برای عملی کردن تمامی این ایده ها وجود نداشت. در طی زمانی مایکروسافت تعداد کارکنان استودیو Obsidian را افزایش داد تا بتواند روند توسعه بازی را بهبود بخشد. اما کسانی که در این صنعت هستند میدانند که افراد بیشتر لزوما سرعت کار در فرآیند توسعه بازی را افزایش نخواهد داد.

    سرانجام در طی یک تماس بازی Stormlands در سال ۲۰۱۲ لغو گردید و در نتیجه تعداد زیادی از کارکنان استودیو Obsidian کنار گذاشته شدند. خوشبختانه این استودیو هم چنان با توسعه عناوینی همچون Pillars of Eternity 2 , Pathfinder و عنوانی معرفی نشده به کار خود ادامه میدهد. اما با این حال لغو عنوان انحصاری Stormlands برای دارندگان کنسول Xbox One ناراحت کننده خواهد بود.

    منبع: اطلاعاتی از عنوان انحصاری لغو شده کنسول Xbox One

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.