• نسخه دمو بازی NBA 2K18 برای پلتفرم های PS4 و Xbox One آماده دانلود است

    NBA-2K18

    بازی NBA 2K18 تا چند روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد. به تازگی نیز سازندگان نسخه ای آزمایشی از بازی را در دسترس دارندگان دو کنسول PS4 و Xbox One قرار داده اند تا قبل از خریداری نسخه اصلی با محیط ها و گیم پلی بازی بیشتر آشنا شوند.

    نسخه آزمایشی قسمتی از حالت MyCareer را در دسترس قرار میدهد و هر گونه پیشرفت شما در این نسخه قابلیت انتقال به بازی اصلی را خواهد داشت. هم چنین اسن نسخه دارای فضایی اجتماعی بوده که میتوانید در آن ظاهر کاراکتر خود را سفارشی کنید و در مینی گیم های جذاب و هیجان انگیز به رقابت با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مشغول شوید.

    نسخه دمو عنوان NBA 2K18 هم اکنون در اختیار دارندگان کنسول های PS4 و Xbox One میباشد و این در حالی است که نسخه کامل بازی در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , PS3 , Xbox 360 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

    منبع: نسخه دمو بازی NBA 2K18

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.