• ویزیت در منزل

    خدمات ویزیت در منزل این بار به صورت آنلاین

    ویزیت در منزل

    امروز تمام امروز روزنه به صورت آنلاین قابل انجام است و نیازی به مراجعه به مراکز وجود ندارد. امروز شما برای خدمات درمانی هم نیازی نیست از پشت سیستم خود بلند شوید کافی است وارد سایت ویزیت درمنزل شوید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. با فشردن یک دکمه  پزشک در منزل شما حاضر خواهد شد و شما در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. کافی است به لینک های زیر مراجعه کنید.

    فیزیوتراپی در منزل

    فیزیوتراپی در منزل جزو خدماتی است که توسط ویزیت در منزل ارائه میشود این خدمات به دلیل مشکلات حرکتی بیمار و پیشرفت تکنولوژی به راحتی در منزل قابل انجام است و نیازی به مراجعه بیمار به مراکز درمانی وجود ندارد. تمام تجهیزات فیزیوتراپی امروز به صورت قابل حمل تولید شده و هیچ تفاوتی در ارائه خدمات به بیماران در منزل و کلینیک های فیزیوتراپی وجود ندارد پس با خیال راحت میتوانید ز خدمات فیزیوتراپی در منزل ما استفاده کنید.

    کاردرمانی در منزل

    کاردرمانی به بهبود فعالیت ها و حرکت های بیمار با استفاده از ورزش ها و حرکت های مختلف روزانه گفته میشود که توسط متخصص کاردرمانی به بیمار داده میشود. کاردرمانی نیاز به تجهیزات زیادی ندارد و متخصص به راحتی و بدون هیچ مشکلی در منزل میتوانید خدمات مورد نیاز را به بیمار ارائه دهد.

    پرستاری در منزل

    بیماران مختلف و همچنین سالمندان که نیاز به خدمات پرستاری در منزل دارند از این پس میتوانند با استفاده از خدمات قابل ارائه در سایت “ویزیت در منزل ” بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات مورد نیاز مانند تزریقات، تعویض سوند یا حتی نگهداری و کنترل طولانی مدت را با تعرفه مناسب داشته باشند.

    همچنین اپلیکیشن اندروید ویزیت در منزل به زودی برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه خواهد شد که امکانات متنوعی در حوزه سلامت در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهد داد. از امکانات متنوع آن میتوان به دریافت مشکل بیمار و ارائه راهنمایی و معرفی متخصصین برای درمان بهتر بیمار اشاره کرد همچنین اطلاعات مراکز درمانی نیز برای بیماران در نرم افزار گنجانده شده است. اطلاعات مختلفی مانند اطلاعات آموزشی بیماران و اخبار روزانه سلامت نیز در نرم افزار گنجانده شده است.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.