• آیا Nintendo Switch دارای صفحه نمایش لمسی خواهد بود؟

    nintendo-switch-logo

    احتمالا به یاد دارید که مدتی پیش نینتندو جدید ترین کنسول بازی خود را با نام Switch معرفی کرد. همچنین خبر هایی مبنی بر این که این کنسول با ظاهر تبلت مانند به همراه کنترل های فیزیکی که قابلیت جدا شدن از صفحه نمایش را دارند و کنسول فاقد صفحه نمایش لمسی است منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد که این اخبار نادرست بودند

    ؛ در واقع Switch دارای صفحه نمایش لمسی خواهد بود.
    البته این اخبار هم اخیرا درز کرده اند و نینتندو در ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۷ اطلاعات رسمی بیشتری منتشرخواهد کرد.با این احوال طبق اطلاعات لو رفته صفحه نمایش این کنسول لمسی خواهد بود و از قابلیت مالتی تاچ به منظور چند لمس همزمان بهره خواهد برد.همچنین هنگام اتصال به تلویزیون این کنسول قادر به خروج تصویر ۱۰۸۰P خواهد بود.البته این موضوع نیز مطرح است که استفاده از قابلیت مالتی تاچ هنگام اتصال به تلویزیون کمی دشوار خواهد بود ؛ اما به نظر می‌رسد نینتندو برای این مشکل راه حلی خواهد داشت . به این شکل که کنترلر سمت راست که قابلیت جدا شدن هم دارد-با نام JoyCon-که  احتمالا دارای سنسور مادون قرمز خواهد بود که وقتی به تنهایی استفاده شود می‌تواند به مانند کنترل حرکتی بی سیم شبیه آن نسخه که در کنسول wii استفاده شده عمل کند.

    پس چرا نینتندو این ها را در نخستین معرفی بیان نکرد؟ احتمالا به این دلیل که نینتندو میخواست تا بیشتر روی قسمت گیمینک تمرکز کند تا بخش های دیگر ؛ درست مانند قابلیت اتصال کنسول که نینتندو هیچ حرفی از آن نزد.شاید هم به این دلیل که مردم فکر نکنند که این کنسول عملکردی شبیه موبایل در گیمینگ دارد.

    به هر حال دلیل آن هر چیز که باشد نینتندو از بیان این اطلاعات خودداری نمود و باید منتظر اطلاعات بعدی باشیم. اگر شما نیز در این مورد نظری دارید می‌توانید در بخش نظرات این مطلب بیان کنید و ما را از نظرتان مطلع کنید. البته مانند همه ی شایعات یا اطلاعات درز شده ی دیگر فعلا تکیه به این اطلاعات نکنید و منتظر اخبار رسمی از سوی شرکت باشید.

    (۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.