• Google Duo جای Hangouts را خواهد گرفت

    nexus2cee_duo

    در تلاش های اخیر خود شرکت گوگل بر آن بوده تا اپلیکیشن پیام رسان معرفی شده ی خود یعنی Google Duo را جایگزین اپلیکیشن Hangouts که قبلا از همین کمپانی منتشر شده بود کند . این شرکت تصمیم دارد تا این اپلیکیشن را به صورت پیش فرض بر روی دستگاه های آینده ی خود نصب کند .

    Google Duo به عنوان رقیب Face Time شرکت اپل خواهد بود و به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان مکالمه ی ویدیویی زنده عمل خواهد کرد. البته این بدین معنی نیست که اپلیکیشن Hangouts کاملا حذف خواهد شد ، بلکه کماکان به صورت یک اپلیکیشن اختیاری در گروه اپلیکیشن های گوگل باقی می‌ماند که گوگل از سازنده های دستگاه ها می‌خواهد تا این دسته اپلیکیشن ها را به صورت پیشفرض روی دستگاه نصب کنند تا کاربران بتوانند از اپلیکیشن های کاربردی مثل گوگل کروم بهره ببرند . همچنین این امکان وجود دارد که Hangouts کم تر به چشم کاربران دستگاه های آینده بیاید چرا که ممکن است سازندگان این دستگاه ها تصمیم بگیرند این برنامه را کنار بگذارند.
    البته تا چند ماه آینده این اتفاق نخواهد افتاد که این اپلیکیشن گوشه ی پلی استور خاک بخورد چرا که حتی اگر سازندگان دستگاه ها این اپلیکیشن را به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب نکنند شما هم چنان قادر به دانلود این برنامه از پلی استور خواهید بود مگر این که گوگل تصمیم بگیرد آن را غیر فعال کند. البته کمی عجیب است که اپلیکیشن Allo در لیست دسته برنامه های پیش فرض گوگل نیست اما به نظر چیزی که در حال حاضر برای گوگل اهمیت دارد ارتقای بخش مکالمه ی ویدیویی خود می‌باشد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.