• عنوان Mafia III:Rivals را بر روی سیستم عامل اندروید بازی کنید !

    mafia3-rivals

    خبر جدید از سوی شرکت بازی سازی ۲k بیان میکند که بازی Mafia III بر روی پلتفرم اندروید هم عرضه شد تنها با این تفاوت که این نسخه نسخه ی اسپین آف بازی می‌باشد و Mafia III: Rivals نام دارد . این نسخه ی خاص یک بازی RPG میباشد که در آن شما نقش رییس مافیا را ایفا کرده و باند مافیای خود را ایجاد می‌کنید با این هدف که خلاف ترین باشید !
    اگر منتظر انتشار آخرین عنوان شرکت ۲k بودید انتظار شما به پایان رسیده و هم اکنون میتوانید این بازی را به صورت رایگان از استور دانلود کنید . البته قسمت هایی در بازی هستند که می‌توانید به انتخاب خود برای خرید آنها اقدام کنید اما خود بازی به صورت رایگان منتشر شده است . البته شرکت سازنده بازی همینطور اعلام کرده که این بازی مناسب سنین ۱۸ سال به بالا می‌باشد .
    در این بازی بازیکنان قادر خواهند بود گروه  ی خلافکار خود را بسازند و تلاش کنند تا New Bordeaux را  تحت تصرف خود در آورند که  این کار از طریق از طریق دزدی، قتل و تصرف مناطق مختلف بازی امکان پذیر است تا زمانی که کنترل تمام نقاط را در اختیار بگیرید . همچنین در این بازی امکان این وجود دارد که کاراکتر و اعضای خود را مجهز به انواع اسلحه و وسایل نقلیه ی شخصی سازی شده نیز بکنید .

    (۱۸)(۳)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.