• هاکی روی تبلت! | نقد و بررسی Ice Rage: Hockey

    ice-rage-hockey

    من به شخصه طرفدار هاکی نیستم و از بازی های سبک آرکید هم زیاد خوشم نمی‌آید ولی به طرز جالبی وقتی این دو با هم متحد می شوند و ice rage را به وجود می‌آورند نمی‌شود که از این ترکیب باحال گذر کرد. این بازی ساده و کوچولو آخرین عنوان هاکی استدیو Mountain sheep است که صد البته تجربه گیم پلی عمیق سری های قبلی را رقم نمی‌زند ولی هنوز ارزش وقت گذاشتن را دارد و با گیم پلی باحال خود که کمی شبیه بازی Pong است حسابی شما را سرگرم می کند.


    Publisher: Mountain Sheep
    Developer: Mountain Sheep
    Genre: Sports
    Platform: iOS, Android

    1

    هر بازی ۱:۴۵ است و شامل یک حمله و یک دفاع است. در بخش مولتی پلیر که واقعا توصیه میکنم امتحان کنید دو بازیکن روبروی هم در دو طرف گوشی کنترل تیم های آبی و قرمز را برعهده گرفته و سعی می‌کنند که با حمله گل بزنند و اگر توپ در دست حریف بود آن را گرفته و باز هم گل بزنند!

    Screenshot_2016-09-07-11-35-24

    کلا چیز خیلی پیچیده ای نیست و از سن ۵تا ۱۰۰ سالگی می‌توانند با این عنوان سرگرم شوند. برای گیم‌پلی کنترل یک جویستیک و یک دکمه دفاع/حمله بر عهده شماست و اگر بازی را در سخت ترین درجه انتخاب کنید کنترل دو بازیکن هم زمان بر عهده شما می شود که اصلا کار راحتی نیست. برخی بازیکن های معروف هاکی در بازی به چشم می خورند که هرکدام قدرت مخصوص خود را دارند. بخش تک نفره بازی از این نظر که می‌توانید با آن بازیکن های بیشتری را آزاد کنید سرگرم کننده است. اما به طور کلی بخش single playerبازی خیلی به چشم نمی‌آید و چیز زیادی عرضه نمی کند. پس از مدتی تجربه این بخش تکراری شده و چون بخش های متنوعی ندارد ممکن است کلا بیخیال آن شوید. بخش مولتی پلیر روی اسمارت فون ها با صفحه نمایش کوچک زیاد جالب نیست و جای دست زیادی ندارید.

    گرافیک و موسیقی بازی روی هم رفته خوب است و در کل شاهکار خاصی نیست اما در حد انتظار از یک بازی کلاسیک آرکید هست. در کل سازندگان بازی هدف داشته که یک بازی کلاسیک بی دردسر در سبک آرکید و هاکی به هواداران هر سه مورد عرضه کنند و تا حد زیادی در کار خود موفق شدند. اگر از هواداران بازی های دو نفره روی یکه صفحه هستید، این عنوان می‌تواند ساعت ها شما را روی یک صفحه خیره نگه دارد! از اینجا به بعد دیگر تصمیم شماست…

    نمرات:

    گرافیک: ۷
    گیم‌پلی: ۸
    صداگذاری: ۷
    جذابیت: ۸

    نمره نهایی: ۷٫۵

    نکات مثبت: به عنوان یک بازی دو نفره میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند، در سبک خود نسبت به بقیه عناوین تنوع بیشتری ارائه می‌دهد.
    نکات منفی: بخش تک نفره چندان درگیر کننده نیست، روی صفحه کوچک ارزش بازی کردن ندارد!

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.