• بنچمارک های OnePlus 3 Mini هم به بیرون درز کرد

    4

    کمی پیش بود که طی خبری متوجه شدیم یکی از سران OnePlus دستور توقف فروش دستگاه های OnePlus 3 را به مدت یک ماه در ۲۴ کشور داده است. این شرکت امیدوار است با این وقفه بتواند زمان کافی را برای تولید مقادیر مناسب اسمارتفون برای خودش ایجاد کند. ادامه خبر را در اندرویدکده دنبال کنید.

    با توجه به این موضوع که این شرکت موفق مانند پیشین با استفاده از دعوت نامه دستگاه های خود را به فروش نمی رساند، باید بتواند با ایجاد شرایطی و مدیریت موفق وضعیت، زمان مناسب را برای آماده سازی دستگاه پرچمدارش آماده سازد ولی تا کنون موفق نبوده و نتوانسته به فروشش در اروپا سروسامان دهد و با کمبود اسمارتفون رو به رو شده است.
    جالب است که بدانید که شرایط می تواند از وضعیتی که دارد بدتر و حساس تر هم بشود.امروز، دستگاهی بر روی GFXBench نمایان شد که از تمام جهات فریاد می زند که برادر کوچک OnePlus 3 خواهد بود. البته هنوز هیچ اشاره مستقیمی از منبعی موثق نشده که این خبر به صورت ۱۰۰% صحت داشته باشد و در کنار آن هیچ ضمانتی هم نیست که کمپانی بخواهد چنین مدلی را معرفی کند و این دستگاه شاید فقط یک نمونه اولیه و کاملا آزمایشی باشد.
    این اسمارتفون که از فیلتر GFXBnech گذشته است صفحه نمایشی ۴٫۶ اینچی را مناسب کار خود دیده است که کیفیت آن نیز FHD قرار داده اند. پردازش در این دستگاه به عهده پردازش گر ۴ هسته ای کوالکام یا اسنپدراگون ۸۲۰ است که در کنار آن کارت گرافیک Aderno 530 نیز قرار داده شده است. مقدار رم موجود در این دستگاه ۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت انتخاب کرده اند که در هر دو زمینه مقادیر بالایی تلقی می شود. دوربین پشت این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است که هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد آن در دستمان نیست، دوربین جلوی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است که وظیفه اصلی آن گرفتن تصاویر سلفی و ویدئو چت است.
    اگر از اندازه صفحه نمایش فاکتور بگیریم، در بقیه موارد این دستگاه همانند برادر بزرگتر خود یا OnePlus 3 است و هیچ تفاوتی با آن ندارد. اگر قرار باشد وجود چنین دستگاهی و همچنین معرفی آن در آینده ای نه چندان دور صحت داشته باشد باید منتظر تایید آن توسط TENAA و FCC باشیم ولی تا آن موقع این خبر را شایعه ای بشمارید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.