• مشخصات دستگاه جدید گوگل با نام Nexus Marlin به بیرون درز کرد

    HTC-Nexus-Marlin-Sailfish-3D-render-11

    به نظر می رسد در روز های آینده قرار است دستگاهی با نام نکسوس مارلین از طرف گوگل به بازار ارائه شود و به تازگی نیز مشخصات این دستگاه نیز در انتوتو مشاهده و به بیرون درز پیدا کرده است. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    همانطور که پیشتر گفتیم ، مشخصات دستگاه مذکور از طریق انتوتو به بیرون درزپیدا کرده است. انتوتو با استفاده از سایت پربیننده Weibo این مشخصات را برای دوست داران تکنولوژی آشکار ساخته است. با استفاده از این مشخصات که بدست ما رسیده است می توانیم بگوییم که مارلین قرار است صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD داشته باشد.
    در زیر پوسته این دستگاه قرار است پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ قرار داده شود که پردازش گری ۴ هسته ای با کارت گرافیک آدرنو ۵۳۰ است. در کنار این پردازش گر، ۴ گیگابایت رم قرار است در کنار پردازش گر قدرتمند مارلین ، نوید یک تجربه لذت بخش و سریع را برای شما به ارمغان بیاورد . حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایتی خواهد بود و دوربین های مارلین نیز ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی تعیین شده اند. انرژی رسانی در این دستگاه به عهده باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری خواهد بود که ظرفیت بالایی به شمار می رود و در کنار آن نیز اندروید ۷ به صورت پیش فرض بر روی آن قرار خواهد گرفت.
    همین هفته پیش بود که HTC خبر از برعهده گرفتن پروژه یکی از نکسوس های گوگل را به دنیای تکنولوژی داد. نام این پروژه یا اسمارتفون Nexus Sailfish بود که پس از مدتی نیز همانند مارلین از تست انتوتو گذر کرد و مشخصاتش به بیرون درز پیدا کرد. در این اطلاعات، دریافتیم که این دستگاه از اسنپدراگون ۸۲۰ در زیر پوسته خود استفاده کرده است و مقدار رم قرار گرفته بر روی آن نیز ۴ گیگابایت است. در قسمت دوربین نیز از دو دوربین ۱۳ و ۸ برای پشت و جلوی دستگاه بهره گرفته است و اندروید پیش فرض قرار گرفته بر روی این دستگاه نیز ۷ است و جدیدترین نسخه آن به شمار می رود. اگر توجه کرده باشید می بینید که این دستگاه با مارلین تفاوت زیادی ندارد و تا به این جا تمام مشخصات این دو دستگاه همانند یکدیگر بوده است ولی تفاوت این دو دستگاه در صفحه نمایش و کیفیت آن است. همانطور که پیشتر گفتیم مارلین با صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و کیفیت صفحه نمایش QHD قرار است روانه بازار شود ولی چیزی که Sailfish بر انتوتو به جای گذاشته است صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت FHD است. بجز موارد ذکر شده مارلین قرار است با بدنه فلزی روانه بازار شود ولی این مسئله برای سیلفیش صدق نمی کند و این دستگاه با بدنه پلاستیکی روانه بازار خواهد شد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.